miercuri, 13 mai 2009

GRUPUL ŞCOLAR INDUSTRIAL”LETEA”BACĂU

Adresa - STR LETEA NR 26
Secretariat - 553835
Specializarea Fabricarea produselor din lemn - Ultima medie 2006 : 7,31; Ultima medie 2005: 2,88
Specializarea Resurse naturale si protectia mediul - Ultima medie 2006 : 6,06; Ultima medie 2005: 6,46
Specializarea Tehnic - Ultima medie 2006 : 6,15 ; Ultima medie 2005: 6,30
Tip scoala - Grup scolar industrial

Un comentariu:

  1. Salutare,
    Din pacate vad ca este foarte greu de gasit informatii despre Grupul Scolar Letea. Nu pot sa imi dau seamna de ce se intampla aceste lucruri, mai ales ca traim in era informatiilor si mai ales ca cei tineri din ziua de astazi au mult mai multa energie si imaginatie fata de cum eram noi acum 10-15 ani. Wow!!! Ce mult a trecut! Eu am terminat liceul in 1999, multumita celei mai bune diriginte ever, d-na Juglan Elena (alias COSTICA). Imi aduc si acum aminte despre ea cum m-a luat de la o panarama ce eram si m-a adus la finalul scolii sa fiu printre primii elevi. Imi aduc aminte cum ne distram in tot felul de excursii montane, prin cate aventuri am trecut dar si cata matematica am bagat la cap.Toate aceste lucruri alaturi de ea si de colegii mei de atunci m-au definit ca si om. Din pacate distantele, desi mici din punct de vedere fizic s-au dovedit a fi enorme. Au trecut 10-11 ani si nu mai stiu nimic despre acest om minunat. ce s mai zic despre colegii mei care mai toti au disparut in zarile indepartate ale lumii. Recent am reusit sa iau legatura cu 2 dintre ei Cristi Iacob si Ciprian Maghinici (prietenii cei mai buni din liceu) si impreuna incercam sa o gasim pe Juglan. Poate prin intermediul acestui bloc vom reusi sa aflam un nr de telefon sau orice alta informatie.

    RăspundețiȘtergere